Jumat, 20 November 2015

The Magic Kristal - Kesihatan Terapi Alternatif

The Magic Kristal - Kesihatan Terapi Alternatif

Tenaga adalah di sekeliling kita, ia dalam segala-galanya daripada tumbuh-tumbuhan, haiwan, udara, mineral dan juga di batu-batu, ia pada dasarnya kekuatan kehidupan dan menghubungkan segala sesuatu bersama-sama. Ramai orang melalui kehidupan mereka tidak pernah benar-benar memberi banyak berfikir untuk tenaga dan bagaimana ia boleh memberi kesan kepada kita, mereka hanya mengambil ringan dalam kehidupan seharian mereka, tetapi tanpa ia cukup hanya akan menjadi ... apa-apa. Apabila kita berhenti sejenak dan melihat dengan lebih dekat pada kuasa yang boleh dimanfaatkan daripada tenaga dan ia kegunaan, terutamanya untuk kesihatan dan penyembuhan, kita kemudian memahami betapa pentingnya adalah untuk memastikan lebih fikiran yang terbuka untuk hadiah yang secara semula jadi disediakan untuk kita semua oleh bumi dan telah digunakan selama berabad-abad ..

Jauh di dalam batu permata bumi terbentuk yang terdiri daripada jenis yang sama mineral kerana badan kita sendiri, dan juga dalam perkara-perkara semula jadi yang kita makan. Batu permata mengadakan tenaga dalam mereka dan boleh menjadi konduktor yang kuat mampu menghantar tenaga ini untuk tubuh kita melalui apa yang dikenali sebagai medan daya elektromagnet. Saya tahu ini semua bunyi sangat 'Si fi' dan seperti sesuatu dari Star Trek lol :), tetapi ia benar-benar berfungsi dan dengan berbuat demikian membantu untuk menyelaraskan semula tenaga kita sendiri dan boleh mengembalikan keseimbangan kepada kesihatan kita.

Batu permata yang sangat cantik pada mereka sendiri dan boleh disimpan di sebelah katil atau di dalam dompet atau wallet, tetapi kelebihan mereka yang terbesar adalah bahawa mereka boleh bertukar masuk ke bahagian yang paling rumit barang kemas seperti kalung, gelang, cincin atau bahkan rantai kunci yang boleh dilampirkan di mana-mana, dan batu-batu yang tepat diperlukan untuk menyembuhkan orang yang boleh dipakai sepanjang masa. Memberi seseorang hadiah yang bukan sahaja kelihatan khas tetapi juga boleh mendapat manfaat kesihatan mereka seolah-olah fikiran saya sebagai sempurna, tetapi bagaimana anda pergi tentang mencari batu-batu yang tepat untuk keperluan tertentu?

Saya telah mencipta senarai di bawah menunjukkan batu permata dan setiap nilai penyembuhan mereka ...

Amazonite: Membantu mengembalikan keseimbangan semulajadi sistem saraf.
Bloodstone: Boleh membantu apabila mengalami Anemia.
Fluorite: Pelepasan insomnia.
Moss Agate: Meningkatkan harga diri.
Malachite: Untuk masalah hati.
Lapis Lazuli: boleh membantu dengan masalah kebimbangan dan juga sakit kepala.
Aventurine: Baik semua penyembuh bulat untuk keseimbangan yang sihat lengkap.
Tiger besi: Meningkatkan tahap di mana sel darah merah terbentuk. Mewujudkan rangsangan tenaga.
Red Coral: Untuk masalah dengan Kemurungan.
Calcite: Membantu mengembalikan keseimbangan kepada metabolisme anda.
Labradorite: Baik untuk pencernaan, penyakit kulit dan masalah otot.
Rose Quartz: Membantu dalam melegakan kesakitan.
Emerald: Aids dalam membantu dengan masalah paru-paru.
New Jade: baki umum untuk sistem imun.
Amber: (ini bukan teknikal batu tetapi sebenarnya resin pokok fosil) Membantu dengan masalah memori:
Sapphire: Batu ini mempunyai ciri-ciri yang membantu dengan kulit & darah gangguan, epilepsi, tiroid, pendengaran dan hidung berdarah masalah.
Rhodonite: Bolehkah menjadi penyokong kepada penghidap Arthritis.
Aquamarine: Membantu dengan pengekalan cecair dan kelenjar juga bengkak.
Amethyst: Boleh membantu dengan tekanan, sakit kepala & keseimbangan gula darah.

Semua walaupun saya telah membuat penyelidikan jalan alternatif untuk menggalakkan penyembuhan semulajadi selama bertahun-tahun sekarang, saya masih menganggap diri saya kerana hanya mengetahui jumlah yang sangat kecil kerana ada kemungkinan tidak berkesudahan. Batu permata saya telah menjelaskan kepada kamu di atas adalah sekadar koleksi sedikit dari apa yang saya telah belajar dan jadi jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai mereka maka saya akan mengesyorkan salah satu buku yang tersedia oleh pengarang yang mengkaji perkara ini untuk jauh lebih lama daripada saya

Tidak ada komentar:

Posting Komentar