Kamis, 19 November 2015

Mencegah Penyakit - Adakah ia benar-benar mungkin untuk Mencegah Penyakit Naturally?

Mencegah Penyakit - Adakah ia benar-benar mungkin untuk Mencegah Penyakit Naturally?

Adakah ia benar-benar mungkin untuk mencegah penyakit dan penyakit secara semulajadi tanpa penggunaan ubat-ubatan dan makanan tambahan?

Saya boleh memberitahu anda bahawa hari ini ia benar-benar mungkin! Pencegahan penyakit tidak lagi hanya mimpi, ia adalah kenyataan.

Anda tidak perlu menunggu untuk penyakit dan penyakit kronik untuk menyerang dan kemudian perlu bergantung pada doktor dan ubat-ubatan untuk merawat hanya simptom anda.

Anda kini mempunyai pilihan untuk menghalang beberapa cabaran kesihatan yang paling dikhuatiri akan menghalang anda daripada mempunyai kualiti hidup yang sihat yang anda inginkan.

Walaupun ada banyak penyakit tidak boleh diubati, terdapat banyak lagi yang boleh diubati dan yang lebih penting yang boleh dicegah.

Apa sebenarnya yang anda mencegah? Ia membuktikan bahawa keradangan kronik pada punca kepada banyak keadaan dan penyakit-penyakit seperti; penuaan, alahan, Alzheimer, arthritis, asma, auto penyakit imun, kanser, kemurungan, kencing manis, penyakit jantung, insomnia, strok dan ulser untuk menamakan beberapa.

Jika anda mahu hidup, kehidupan yang lebih panjang lebih sihat dan produktif daripada mencegah keradangan kronik dalam badan anda adalah perkara yang paling penting yang anda boleh lakukan untuk mencegah penyakit dan penyakit.

Ini adalah benar-benar penting untuk memahami kerana doktor perubatan yang paling Barat hanya merawat gejala-gejala penyakit dan penyakit; sangat sedikit sebenarnya menumpukan kepada mengapa anda sakit di tempat pertama. Saya tahu sendiri ini kerana saya telah disahkan menghidap penyakit auto imun beberapa tahun yang lalu. Ini adalah sejenis keradangan kronik yang telah membina dalam badan saya selama hampir 30 tahun, sebelum ia mendapat ke titik di mana saya melihat perubahan besar.

Doktor saya didiagnosis saya, menulis saya sekumpulan preskripsi untuk steroid, dan telah menyuruh aku dalam perjalanan saya. Saya mengambil keputusan untuk melakukan lebih banyak penyelidikan kerana saya tidak berasa steroid pengambilan selesa. Saya mendapati bahawa memakan lebih buah-buahan akan membantu merawat penyakit saya, dan mengelakkannya daripada menjadi lebih teruk. Sekarang ia sudah terlambat bagi saya untuk mencegah penyakit ini daripada berlaku, tetapi saya boleh menghalangnya daripada melakukan kerosakan lebih.

Cara hidup yang sihat tidak bermula di pejabat doktor. Ia adalah di tangan anda. Ia adalah tanggungjawab peribadi untuk menjaga diri sendiri! Ia adalah mungkin untuk mencegah penyakit dan penyakit sebelum ia bermula.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar